Discovery, globální lídr na poli real-life televizní zábavy, a Francouzská tenisová federace (FFT) oznámili uzavření nové dohody, díky které budou miliony evropských fanoušků po dalších pět let zásobeny exkluzivním obsahem z francouzského grandslamu Roland-Garros. Discovery tak dostane příležitost zužitkovat jedinečné možnosti, kterými disponuje sportovní kanál Eurosport, streamovací platforma discovery+, i další z její široké nabídky free-to-air stanic. Cílem je získat pro Roland-Garros ještě více diváků na nejdůležitějších světových tenisových trzích.
Díky nové dohodě oslaví partnerství Eurosportu a FFT v roce 2022 35. výročí. Stanice zajišťuje televizní přenosy každého ročníku Roland-Garros již od roku 1989.
Dlouhodobé partnerství ještě intenzivněji svazuje identitu Eurosportu s myšlenkami FFT. Díky Discovery se daří fanouškům předávat klíčové příběhy z každého ročníku pařížského grandslamu a doprovázet je komentáři předních tenisových expertů, jejich podrobnými analýzami a profesními příběhy, a to multiplatformní cestou zahrnující jak prostředky lineární, tak digitální.
Andrew Georgiou, prezident Eurosportu a Global Sports Rights & Sports Marketing Services, řekl: „Náš vztah s Roland-Garros trvá mnoho let. Jako důvěryhodnému partnerovi FFT se nám během nich setrvale dařilo navyšovat počty diváků i intenzitu zážitků.“
„Naše sportovní přenosy jsou považovány za ty s vůbec nejrozsáhlejším publikem, čehož dosahujeme díky zapojení prvotřídních expertů a používání inovativních technologií. Ujednání další dlouhodobé spolupráce s FFT nás zavazuje k tomu, abychom pokračovali v zásobování milionů fanoušků po celé Evropě jedinečnými momenty a tenisovými zážitky, kterými se Roland-Garros vyznačuje.“
Gilles Moretton, prezident FFT, řekl: „Naše grandslamové partnerství s Discovery – společností s obrovským dosahem – dokazuje, že Roland-Garros má stále větší ambice na mezinárodní úrovni. Hlavním smyslem dohody je náš společný zájem na tom, abychom nadále přinášeli unikátní a autentické příběhy z Roland-Garros všem evropským tenisovým fanouškům.“
Eurosport se zavázal k původnímu obsahu, živým akcím a bezkonkurenční analýze. Díky tomu se stanici podařilo během letošního Roland-Garros rozšířit své digitální publikum. Začátkem tohoto týdne Eurosport vykazoval významný meziroční nárůst publika na svých digitálních platformách po celé Evropě (během prvních osmi dnů) s dvojciferným nárůstem streamovacích služeb v řadě zemí, včetně Polska (+ 122%), Španělska (+ 58%), Ruska (+ 35%), Spojeného království (+ 24%), Itálie (+ 23%) a Nizozemska (+ 12%).
V roce 2021 je Roland-Garros poprvé dostupné i v Dánsku, Finsku, Itálii, Norsku a Švédsku, a to díky streamovací službě discovery+. Její uživatelé i diváci Eurosportu se navíc ještě letos mohou těšit na britský Wimbledon (na 12 trzích) i celoevropské pokrytí závěrečného grandslamu US Open v New Yorku.
Foto: Eurosport