Zalando poprvé propagují české tváře. Mareš, Koller, Cina

Zalando, přední evropská platforma pro módu a životní styl, představuje poprvé v České republice kampaň zaměřenou čistě jen na pánskou módu. V cestě za lokální relevancí jsou tvářemi kampaně známé osobnosti jako aktuální ambasador Zalanda a rádiový a televizní moderátor Leoš Mareš, herec Jan Cina, zpěvák David Koller, nebo také Vratislav Navara a polský model & MMA fighter Gamou Fall. Spot, jehož kreativní koncept pochází z dílny agentury Symbio, režíroval talentovaný Luboš Vacke, klíčové vizuály ke kampani nafotil několikanásobný vítěz Cannes Lions Pavel Hejný.

Kampaň vychází z dat výzkumné agentury Median, která zjistila, že 86 % českých mužů si myslí, že člověk by měl vždy vypadat dobře, ale pouze 21 % rádo nakupuje. Kampaň se tedy zaměřila na to, jak mužům dopomoci k tomu, aby se z nakupování stala příjemná činnost. Hlavní částí řešení jsou benefity, které online platforma přináší a které jsou pro muže důležité: pohodlné a rychlé objednání v mobilní aplikaci nebo na webu, široký výběr značek, mezi kterými nechybí ani ty udržitelnější, rychlé doručení, bezplatné vrácení nepadnoucího zboží a jednoduchá a bezpečná platba.

Mám radost, že jsme mohli lokálně produkovat a být relevantní pro naše zákazníky v rámci pánské kampaně, ve které hrají známé osobnosti českého i polského trhu a že jsme v našem CEE regionu našli synergie. Jde o vůbec první příležitost vizuálně vyjádřit naši touhu stát se výchozím bodem pro módu pro každého – v tomto případě i pro muže, kteří jsou pro Zalando velmi důležitými zákazníky, jak na českém, tak i na polském trhu,“ říká Dawid Pożoga, Market Lead pro Českou republiku a Polsko.

foto: Zalando




Tagy: