Červenou barvou Red Velvet, která je vůbec poprvé uvedena na trh bez kadmia, nastupuje šperkařská značka Preciosa cestu udržitelnosti. Odráží se v nové kolekci Red Redefined. Preciosa, přední světový výrobce a dodavatel českého křišťálu a šperkových kamenů, představil v Miláně svou nejnovější kolekci.
Red Redefined vypráví příběh Evy a Adama a okamžiku, kdy první žena ochutná jablko poznání. S ním přichází prozření, že k přírodě, která ji obklopuje, je třeba se chovat co nejohleduplněji. Poznání, které je středobodem kampaně, je zároveň módní inspirací i hnací silou změny. A stejně jako bylo poznání zásadní pro vytvoření jedinečné barvy Red Velvet, je také klíčem pro změnu chování Preciosyi celého módního průmyslu ve snaze o snižování tlaku na životní prostředí.
Diskuse o nastoupení co nejudržitelnější cesty, která bude ohleduplná k životnímu prostředí, rezonuje módním prostředím stále více. S nástupem sezony Jaro/léto 2020 bude již tato tematika zcela samozřejmou v řadě kolekcí a stane se ještě silnějším trendem. Kvalita se stává důležitější než kvantita.
„Jsme přesvědčeni, že pouze udržitelnost je správná cesta pro módní průmysl a je to cesta, kterou jsme se vydali i my,“ říká Jan Štiller, ředitel rozvoje obchodu a marketingu Preciosy Components.
„Představení červené Red Velvet je stvrzením, že Preciosa chce patřit do společnosti ohleduplných firem. Zároveň touto kampaní deklarujeme, že i nadále budeme činit kroky, které trend co nejnižší ekologické náročnosti ještě podpoří.“
Světu se nová kolekce Red Redefined poprvé představuje na milánském veletrhu Lineapelle. Vedle jedinečné Red Velvet přináší i další novinky pro křišťál i šperkové kameny. Jsou jimi tři nové barvy kubické zirkonie, aplikované navíc zcela novým způsobem zajišťujícím ještě větší barevnou stálost.