Slavná herečka Nina Dobrev spojila své síly se značkami Reebok a Les Mills. Společně budou povzbuzovat ženy po celém světě, aby se udržovaly v kondici a prostřednictvím fitness našly novou energii a sebevědomí.
Nina Dobrev se narodila v roce 1989 v Bulharsku, od svých dvou let ale vyrůstala v Kanadě. Slavná je především díky hlavní roli v seriálu Upíří deníky, letos se představí mimo jiné po boku Vina Diesela ve filmu xXx: Návrat Xandera Cage.
Není však jen herečkou, ale také velkou fitness nadšenkyní. S přáteli se pravidelně účastní skupinových tréninků, které preferuje pro jejich motivační efekt.Spojení se značkami Reebok a Les Mills díky tomu pro ni bylo naprosto přirozené.
Program Les Mills zahrnuje různé tréninkové prvky – od cvičení s vlastní vahou po intenzivní kardio lekce, při nichž využívá také motivační sílu hudby. Sama Nina dává kvůli nabitému diáři přednost variantě LES MILLS GRIT, což je intenzivní intervalové cvičení přinášející výsledky v kratším čase – skvělý formát pro vytížené lidi.
Pokud si chcete Les Mills vyzkoušet na vlastní kůži, máte díky Reeboku vynikající příležitost. Až do 4. září bude v pražské Galerii Mánes otevřen Reebok Experience Store, který má ve svém programu zdarma lekce Les Mills (a také CrossFitu, jógy, MMA či běhu). Kromě toho tu můžete nakoupit špičkové vybavení.
Síla vzájemné motivace
„Dny na scéně bývají dlouhé, i během nich se ale snažím dodržovat pravidla zdravého životního stylu. Cvičení mi pomáhá udržet život v rovnováze – díky němu relaxuji a dobíjím energii,“ říká Nina Dobrev. „Na skupinových lekcích je skvělé, že mohu být s přáteli a přitom si dát do těla. Není nic lepšího, protože motivujete jeden druhého, abyste se posunuli ještě dál.“
Nina je často obdivovaná nejen pro svůj módní styl na červeném koberci, ale také v neformálních chvílích. Nyní se talentovaná herečka stává hlavní tváří kolekce Reeboku a Les Mills, která propojuje inovativní technologie s moderním designem.
„Ninin styl se neustále vyvíjí a posouvá hranice. Nebojí se překvapit odvážným vzhledem, nebo zkusit něco odlišného. Nina se spolu s Reebokem pokusí ukázat ženám, že se mohou vyjádřit také prostřednictvím svého oblečení,“ říká Corinna Werkle, generální manažerka Training Business Unit v Reeboku.
Nina je tváří kampaně Fall/Winter 2017, která byla oficiálně představena na http://www.reebok.com/us/nina_dobrev. Prvky z kolekce Reebok x Les Mills, které bude Nina v rámci kampaně nosit, jsou dostupné na eshopu Reebok.cz.
Pro více informací sledujte:
Facebook.com/ReebokCzechRepublic