Becherovka má novou láhev. Je v ní respekt k rodu Becherů i energie mladých lidí

Becherovka propojuje generace. Má v sobě odkaz svých zakladatelů, ale také energii a barevnost současného světa. Její příběh se teď odráží v nové láhvi, kterou zdobí symbol rodu Becherů.

Becherovka omlazuje a získává novou energii. Aby se ještě více přiblížila mladým lidem a představila jim svůj fantastický příběh, přichází mimo jiné s novou lahví a etiketou. Kromě bohaté historie se v ní odráží také energie mladé generace! Pro ni má být Becherovka skvělým digestivem, především ale součástí originálních drinků a základní ingrediencí skvělého večera s přáteli.

Tvář Becherovky mládne, srdce ale zůstává stejné. Receptura se nemění. Becherovka se bude vždy vyrábět z tajné směsi více než 20 bylin a koření, kterou namíchal už v roce 1807 Josef Becher. Žádná barviva. Žádné konzervanty. Jen byliny, kvalitní karlovarská voda, cukr a líh. Hořko sladký likér zůstává takový, jaký ho milují lidé ve více než 40 zemích světa!

Zahaleno tajemstvím a kouzly

Za novou etiketou stojí designéři renomovaného londýnského studia Coley Porter Bell, které za své práce pravidelně získává ocenění na mezinárodních designérských soutěžích. Ve svém návrhu dali významný prostor symbolu rodiny Becherů s iniciálami JB, o jehož přesném významu se dodnes jen spekuluje a který v sobě ukrývá spoustu legend.

„Historie Becherovky se začala psát před více než 200 lety a je díky tomu plná příběhů, které jí mohou ostatní značky jenom závidět! Také proto jsme se rozhodli vyzdvihnout jedinečný příběh rodu Becherů, ve kterém je nejen mistrovská dovednost v míchání likérů, ale také spousta záhad. Abychom tuto myšlenku oživili, zvýraznili jsme znak rodu Becherů, který je od svého vzniku zahalený tajemstvím a kouzly. Design láhve je nyní čistší, prémiovější a současnější,“uvedli k etiketě její autoři.

Becherovka míří za mladými lidmi

„Vnímání Becherovky se zásadně mění. Už i mladší generace přicházejí na to, že se jedná o nadčasový drink. Všimněte si, že Becherovka má své místo i v prestižních barech nejen u nás. Mimo jiné je totiž velice vhodná k přípravě míchaných drinků,“ říká Jakub Will Loos, manažer značky Becherovka.

Becherovka mladé lidi dlouhodobě podporuje a chce se s nimi potkávat v jejich prostředí, proto i letos v létě bude s nabitou Becher Zone cestovat po Česku. Zónu si budete moci užít třeba na Mezinárodním filmovém festivalu Karlovy Vary, kde bude Becherovka oficiálním festivalovým drinkem! Becher Zone budete moci navštívit i na nejlepších hudebních akcích, například na pražském Metronome Festivalu!

150 let jedinečnosti

V charakteristické ploché láhvi je Becherovka k dostání od roku 1866, kdy Jan Becher řešil podobné problémy, jaké trápí inovátory dnes – přemýšlel, jak se odlišit od konkurence a zkomplikovat situaci plagiátorům. Při příležitosti výstavby nové továrny proto požádal svého švagra, Karla Laubeho, o návrh nové láhve. Od roku 1907 se láhve odlévají z typického zeleného skla.




Tagy: