Jägermeister nyní přichází s kampaní, ve které chce motivovat své zákazníky k tomu, aby spotřebitelé Jägermeister mrazili i doma. V druhé polovině září proto začala po republice jezdit „Jägermeister komanda“, která budou lidem v domácnostech kontrolovat, zda mají flašku Jägermeister řádně namraženou a jestli má tu správnou teplotu k servírování a konzumaci – 18° C. Po předchozí registraci do soutěže pak mohou lidé vyhrávat atraktivní finanční obnos.
Jägermeister přišla s touto mrazivou kampaní začátkem září a netradiční mechanikou motivuje spotřebitele k registraci. Lidé se můžou registrovat na webu www.chcidomrazaku.cz a vylosované účastníky navštíví Jägermeister team přímo u nich doma. Poté změří teplotu namražené lahve Jägermeister. Za každý naměřený stupeň pod nulou obdrží soutěžící tisíc korun a za jednu návštěvu si může přijít až na 18 tisíc korun. Osmnáct stupňů pod nulou je totiž ideální teplota pro servírování. Promo tým navštíví všechny regiony v České republice a celkem chce značka lidem rozdat až tři miliony korun. Podle průzkumu značky v Čechách téměř každý čtvrtý konzument hořko-bylinného likéru Jägermeister ve věku 18 až 39 let tvrdí, že se má pít jedině ledově namražený, ale pro samotnou značku je to pořád málo. Ledová namraženost je nedílnou součástí značky už léta a cílem kampaně je lidem ukázat, jak správně a nejlépe Jägermeister servírovat. „Připravili jsme akci, která u nás nemá obdoby. Je to pro Jägermeister největší spotřebitelská soutěž, jakou jsme v Čechách a na Slovensku doposud dělali. Chceme veřejnost motivovat k tomu, aby si náš nápoj vychutnávali přesně tak, jak se má – ledově namražený. Po minulých promocích tohoto typu pro spotřebitele maximálně zjednodušujeme mechaniku a stačí, že nám dá na webu vědět, kde mrazí, a ostatní je už na nás. Nepotřebujete žádnou účtenku, žádný registrační kód, stačí mít jakoukoli lahev Jägermeister v mrazáku a my přijedeme s týmem a výhrou až ke dveřím,“ řekl ke kampani Michael Bouda, marketingový ředitel Mast Jägermeister.