Cílem Converse je dlouhodobě podporovat mladé lidi, kteří se snaží o změnu a pokrok ve světě. Komunita nazvaná All Stars se tak stává středobodem marketingové strategie s investicí ve výši jednoho milionu dolarů během nasledujících dvou let. Investice bude sloužit k realizaci vlastních nápadů členů komunity a podpoře komunity jako takové včetně mentoringu.
Ikonické tenisky Converse All Star se za léta působení staly synonymem pro sebevyjádření, rebelii a kreativitu. Converse hlásí nový přístup v bourání hranic skrze spolupráci s nastupující generací a vytvořením Converse All Stars programu, symbolicky pojmenovaném po nejúspěšnější siluetě v portfoliu značky.
Během posledních dvou let vznikal základ Converse komunity, která má dnes více než 3000 členů napříč 27 státy. Spojení s Converse poskytuje těmto kreativním osobnostem možnost realizovat vlastní nápady, podílet se na zajímavých projektech a směrování značky samotné.
Letos na podzim se program All Stars poprvé otevírá i veřejnosti. Během listopadu je komunita připravena přivítat až 250 nových členů, kteří zažijí jedinečné workshopy, projekty a diskuse. Osobnosti, se kterými komunita v minulosti spolupracovala, jsou například Virgil Abloh, Tobe Nwigwe, Jefferson Hack nebo Samuel Ross.
Značka Converse se zavázala podpořit tuto vznikající komunitu investicí ve výši jednoho milionu dolarů. V říjnu 2020 budou mít všichni členové All Stars jedinečnou možnost individuálně předložit vlastní návrhy projektů v oblastech udržitelnosti, inkluze a diverzity, tedy oblastech, které vyžadují pokrok i změnu. Supervizi All Stars komunity převezme skupina All Star Captains tvořena třináctkou nejaktivnějších členů z devíti zemí, kteří získají mentoring od profesionálů a roční dotace vlastních projektů v zvolených oblastech. Rok 2021 pak bude zaměřený na realizaci vybraných projektů. Chybět nebude dokumentace celého procesu a následné představení veřejnosti.
Více o aktuálních kolekcích Converse – http://www.conversecz.com.