Streetwearová značka ROKIT vznikla v Los Angeles, odkud čerpá značnou inspiraci dodnes. Poprvé s Converse spolupracovala v roce 2018, kdy společně odvyprávěly příběh jejich původu a založení. Dnes se znovu spojují, aby poukázaly na své kořeny v basketbalu a skejtování.
„Je zajímavé, jak se z basketbalové boty stala kultovní ikona. Právě tohle kouzlo umění transformovat se do různých podob a existovat v rozličných prostředích je to, co v ROKIT vytváříme,“ uvedla Bam Barcena, spoluzakladatelka ROKIT. „Jsme fanoušci vyprávění příběhů prostřednictvím módy. Začneme s konkrétní myšlenkou, a pak řešíme, co přesně to znamená z hlediska barvy, grafiky nebo výběru látek.“
Výsledkem kolaborace je nový přístup ke kultovní siluetě Chuck Taylor, která v sobě nese prvky asfaltu, povrchu blízkém basketbalové a skate komunitě. Converse x ROKIT Chuck Taylor si pohrává s konstrukcí a industriálním materiálem ripstop, který se vyjímá v kombinaci se švy, výraznou páskou a nášivkami. Jazyk boty je tvořen technikou sítotisku.
Součástí kolekce je funkční mikina s dávkou nepřehlédnutelné originality. Mikina v oranžové barvě typické pro ROKIT, je vyrobena z vlny s vintage vyblednutím. Výrazným prvkem jsou rukávy tvořené technikou patchworku.
Limitka Converse x ROKIT reprezentuje lásku k Los Angeles, které pomohlo značce ROKIT najít své směřování. Součástí kampaně je spot s názvem „Home is Where The Start is“, který je inspirován právě L.A. Spot podporuje iniciativu #CreateAtHome a ukazuje emoce k městu během karantény. Ve videu účinkují Burberry Erry, Nico Guardalabene, Tommy Genesis, Reese La Flare, Evan Mock a Luka Sabbat.
Limitovaná kolaborace Converse x ROKIT je dostupná exkluzivně u vybraných prodejců (Footshop, Queens).