Skvělých obchodních výsledků dosahuje společnost Performio.cz, která se věnuje výkonnostnímu marketingu na internetu. Společnost je součástí investičního uskupení DIGNITY. To patří mezi největší hráče na trhu internetové reklamy a webových služeb. Zatímco v roce 2018 dosáhlo Performio.cz obratu 212 milionů korun, ve dvouciferném růstu pokračuje i v roce 2019, kdy by se obrat společnosti měl pohybovat kolem čtvrt miliardy korun.
„Těší nás kontinuálně rostoucí obrat, a hlavně neutuchající důvěra přibývajících klientů. Od našeho založení v roce 2010 jsme ušli velký kus cest,“ prohlásil spolumajitel a ředitel společnosti Petr Melničuk.
Společnosti se stará o firmy z investičního uskupení Miton jako jsou Slevomat, Glami a Bonami, ale také o Makro, zapakatel.cz nebo EON.
V Performio.cz využívají vlastní reklamní systém a adservingový nástroj s názvem Performax.cz, který umožňuje pokročilé párování kampaňových a interních klientských dat. To znatelně napomáhá optimalizaci reklamních kampaní v reálném čase a znamená další zefektivnění a lepší vytěžení reklamního prostoru.
„V současné době se zaměřujeme zejména na správu a kontinuální optimalizaci kampaní našich klientů, významných českých i zahraničních e commerce subjektů a dalšímu technickému rozšiřování systému Performax.cz,“ dodává Petr Melničuk.
foto: archiv Perfomio.cz, Startup Stock Photos