Poté co na jaře tohoto roku došlo ke sloučení dvou konkurenčních firem WarnerMedia a Discovery, byl v červnu Jamie Cooke jmenován generálním ředitelem nově vzniklé společnosti Warner Bros. Discovery pro region střední a východní Evropy, Pobaltí, Střední východ, Středomoří a Turecko. Dnes představil tým lídrů, který bude řídit budoucnost podnikání společnosti v regionu Středního východu, severní Afriky a Turecka, Pay TV Networks Evropy, Středního východu a Afriky a Creative Agency.
„Posledních několik týdnů jsem strávil tím, že jsem se seznamoval s klíčovými lídry v rámci celého spojeného podniku a vstřebával co nejvíce informací, abych mohl učinit ta nejlepší rozhodnutí pro naši strukturu a strategii do budoucna. Vzhledem k tomu, že máme velký a komplexní region, je uklidňující vidět, že máme tolik talentovaných a kvalifikovaných lidí napříč celou firmou. Proto jsem rád, že dnes mohu oznámit svůj tým vedoucích pracovníků, kteří mi spolu se svými týmy pomohou v našem regionu řídit podnikání společnosti Warner Bros. Discovery,“ uvádí svůj výběr Jamie Cooke.
Zde je kompletní sestava nově jmenovaných specialistů a jejich funkcí v příslušných regionech, kterou generální ředitel oznámil:
- Roni Patel (Content Licensing) bude zodpovědná za řízení licencování obsahu pro celý region a severské země.
- Andrei Grigorescu (Ad-Sales) povede prodej reklamního času pro celý region.
- Cristina Valasutean (Business Development and Distribution) bude zodpovědná za obchodní rozvoj a distribuci v Rumunsku, Maďarsku, České republice a na Slovensku.
- Kenechi Belusevic (Business Development and Distribution) povede obchodní rozvoj a distribuci v jihovýchodní Evropě (Bulharsko, Srbsko, Chorvatsko, Bosna a Hercegovina, Černá Hora, Makedonie, Slovinsko, Albánie), v Pobaltí (Lotyšsko, Estonsko a Litva), ve Středomoří (Řecko, Malta a Kypr), v Izraeli a v zemích SNS (Arménie, Ázerbájdžán, Kazachstán, Bělorusko, Moldavsko, Uzbekistán, Ukrajina, Kyrgyzstán, Gruzie, Tádžikistán a Turkmenistán), přičemž povede i oddělení rozvoje komerčních sportů v celém regionu.
- Francesco Perta (Business Development and Distribution) bude mít na starost obchodní rozvoj a distribuci na Středním východě, v severní Africe a v Turecku.
- Grigory Lavrov (Trade Marketing and Channel Management) bude zodpovědný za obchodní marketing v celém regionu a Channel Management pro TLC a DMAX v Turecku a Fatafeat na Středním východě.
- Lee Hobbs (EMEA-wide Pay TV channel business & EMEA WBD Creative Agency) bude zodpovídat za oblast placených televizních kanálů v celém regionu Evropy, Středního východu a Afriky (včetně značek Discovery Channel, TLC, HGTV a ID) a převezme odpovědnost za podobu nově vzniklé kreativní agentury WBD – která bude zprostředkovávat různorodý obsah a kanály – v témže regionu.
- Mabelie Bruijns (Communications) bude mít na starost veškerou komunikaci v celém regionu a podnikání s placenými televizními sítěmi v Evropě, na Středním východě a v Africe.
Foto: Warner Bros. Discovery